Thursday, August 20, 2009

Aku di uji lagi....


Sebelum ni dah seminggu aku deman, batuk dan selsema, minggu ke 2 pulak aku di serang muntah-muntah....hati ni bimbang gak takut kena H1N1 kang tak pasal-pasal pulak la aku yang masuk sepital.....Hari Isnin seharian aku muntah-muntah tapi yang keluar angin jer... sampai la ke tengah malam....tiba-tiba aku terjaga dari tido...perut aku belah kanan sakit giler....macam ada yang meramas-ramas ..... bila aku tekan sakitnya sampai ke buah pinggang

Pelan-pelan aku bangkit lalu ke tandas.....punyer la tak tahan sakit..... tak leh tido di buatnya.... sampai la pagi aku menahan....dalam pukul 9.00 pagi aku bergegas ke Hospital An Nur so doktor kata suspect "Appendix" terkejut dog aku dibuatnya....itulah semuanya kuasa ALLAH....maha suci Allah...Allah maha kaya.... itu semua ketentuanNYA. Doktor suh masuk wad tapi aku kata tak yah pasal dekat nanti kalau sakit sangat saya datang balik....hehehhehe degil punyer pesakit....

Aku pon balik...sampai umah aku pon rehat sekejap...golek sana solek sini......aku pon nak naik mandi nak solat Asar....sakit Allah sajer yang tau.....masa mandi aku muntah-muntah lagi....dah naik tak larat nak muntah....so aku pon solat....abis jer solat aku muntah lagik...tiba-tiba aku pengsan .... ramai-ramai angkat aku dari bilik atas turun terus hantar Hospital An Nur... doktor scan kompem "appendix".

Apa nak kata....aku redha diuji lagik.....selagi bernama hamba selagi tu la kita akan sentiasa di uji...Allah maha mengetahui yang terbaik untuk hambanya.


No comments: