Monday, September 14, 2009

Alhamdulillah..... Ya Syukran

Lama sungguh aku tak melepak ngan kawan2 aku ni..... alhamdulillah Ramadhan kali ni kami sempat berbuka puasa bersama....syukur alhamdulillah akhirnya dapat gak kami laga-laga pipi tolak-tolak kepala, rebut-rebut tempat duduk.... hehehhehe

Dah lama sungguh tinggalkan mende-mende cam tu...tapi bila jumpa bila berkumpul automatik pangai lama datang balik.....tapi best giler kali ni yang best nyer diorang tong-tong banjer aku... yer la orang tak keje mana boleh banjer orang keje kena la diorg yang banjer aku...ala bukan selalu kan..

Anyway thank u so much weeiii nanti aku balik korang jangan lupa banjer aku ek...tapi next banjer tempat yang best sikit la weeiiii (demand tak hengat huhuhuhuhu).... tapi yang pasti Ramadhan kali ini banyak kenangan buat aku

nengok ni punyer lama tak jumpa.............



ni kes jejak kasih........


No comments: