Friday, February 12, 2010

Me & My cIt cAt Party...



Terima kasih tak terhingga pada teman-teman dan adik-adik yang sudi wat cit cat party untuk kali terakhir aku di Riyadh.... hmmmm perasaan ni bercampur baur sebenarnyer....first happy coz dapat balik Malaysia dan yang paling penting dapat jumpa abah ngan emak, keluarga, sanak sedara, sahabat handai.

Tapi ada yang paling tak sanggup aku nak buat, bila terpaksa berjauhan ngan darling haku yang selama ini akulah yang menyediakan breakfast, lunch & dinner lepas ni macam mana agaknyer. Bab yang ni aku tak leh nak bayangkan, dan kalau boleh tak nak bayangkan sebab nanti boleh buat aku jadik tak tentu arah.

Walau macam mana pon aku sangat gembira kerana banyak pengalaman yang aku perolehi tinggal di negara orang. Ketahuilah bahawasanyer aku pasti rindu kalian .......







No comments: