Thursday, August 2, 2012

Warkah Buat MU Ya Allah.....


Allahumma Ya Allah...
Dalam pedih ku meniti
dalam perit aku jalani
mencari cinta sejati

Kau mengetuk tanpa ku sedari
kau memanggil tika aku sedang mencari
kehadiranmu dapat ku rasai
meresap ke seluruh jiwa nurani ku

Allahumma Ya Allah...
Tika ini tak terasa lagi ujian itu satu kepedihan
Saat ini tak terasa lagi kebencian itu satu kelukaan
Waktu ini dugaan dan ujian seringkali aku nantikan 
Betapa nikmat bila kau sentiasa memerhati dan memberi teguran

Allahumma Ya Allah...
Jangan pergi jauh dari diri ini
Bimbing dan pimpinlah aku 
Agar aku perolehi CINTA mu
Agar dapat bertemu denganMU
Agar aku tidak terpisah lagi denganMU

Sesungguhnya Aku merasai kasih sayangMU
Yang tak bertepian dan tak bersempadan
Andai mereka mengerti dan merasai
Pasti mereka tidak berpaling lagi

Allahumma Ya Allah...
Syukur kerana menerima aku seadanya
walaupun hambamu ini serba kekurangan
walaupun hambamu ini fakir dan hina
namun kau sambut tanpa mengira semua itu

Allahumma Ya Allah...
Tak terbendung lagi rasa CINTA ini pada mu
Tak terbendung lagi rasa RINDU yang makin bersarang
Tak tertahan rasa ingin bersama MU setiap saat
Jika sudah tiba masanya aku REDHA ya ALLAH untuk terus tenggelam bersamaMU
Akan ku tunggu dan nantikan saat itu.....




No comments: